PROGRAMARI ONLINE ! AICI

Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Maramureş

Adresă sediu: Baia Mare, Aleea Şcolii, nr.1, Judeţ Maramureş;

              Telefon/fax/secretariat/informaţii – 0262212275

Şef serviciu: subcomisar de poliţie,  Calina Liliana POP

Program Audiențe – Șef Serviciu : Marti, Joi 10.00 – 12.00

PROGRAM DE LUCRU

 

Baia Mare –   Luni, Marti, Miercuri, Vineri : 8:30-16:30

                         Joi: 8:30-18:30

Adresă puncte de lucru mobile:

  •  Sighetu Marmației, Al. Ivasiuc, nr.17 ( fostă Casa Sigheteană,A.J.O.F.M), in fiecare zi de luni, intre orele 10:00-15:00
  •  Borșa, Floare de Colț, nr.1 ( în incinta Primăriei Borșa), conform programului stabilit pentru anul 2017, intre orele 10.00-15.00

Programul de lucru stabilit pentru puncul mobil Borşa, începând cu 01.02.2017:

  • Februarie – în data de 02.02.2017 şi 16.02.2017
  • Martie – în data de 02.03.2017, 16.03.2017 şi 30.03.2017
  • Aprilie – în data de 06.04.2017 şi 20.04.2017
  • Mai – în data de 04.05.2017 şi 18.05.2017
  • Iunie – în data de 15.06.2017 şi 29.06.2017
  • Iulie – în data de 06.07.2017, 13.07.2017, 20.07.2017 şi 27.07.2017
  • August – în data de 03.08.2017, 10.08.2017, 17.08.2017, 24.08.2017 şi 31.08.2017
  • Septembrie – în data de 07.09.2017 şi 21.09.2017
  • Octombrie – în data de 05.10.2017 şi 19.10.2017
  • Noiembrie – în data de 02.11.2017 şi 16.11.2017
  • Decembrie – în data de 07.12.2017, 14.12.2017, 21.12.2017 şi 28.12.2017

      Important ! La punctele de lucru mobile se preiau doar cereri de eliberare a pasapoartelor electronice 

 

ATENTIE !

VA INFORMAM CA ELIBERAREA BONURILOR DE ORDINE PENTRU DEPUNEREA CERERILOR PENTRU ELIBERAREA PASAPOARTELOR SE FACE IN DIMINEATA FIECAREI ZILE LUCRATOARE PENTRU ZIUA IN CURS.

 

CONFORM OUG 41/2016 PRIVIND STABILIREA UNOR MASURI DE SIMPLIFICARE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE SI PENTRU MODIFICAREA SI COMPLETAREA UNOR ACTE NORMATIVE INCEPAND CU DATA DE 06.07.2016 TAXA DE PASAPORT  SE ACHITA IN CONTUL INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES RO40TREZ436502602X014668 DESCHIS LA TREZORERIA MUNICIPIULUI BAIA MARE, STR. ALEEA SERELOR NR. 2A

CODUL DE IDENTIFICARE FISCALA A INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES ESTE 3694764 

TAXA DE PASAPORT SE POATE ACHITA PRIN VIRAMENT, PRIN MIJLOACELOR DE PLATA ON-LINE, PRIN INTERMEDIUL POS-URILOR INSTALATE LA TREZORERIA BAIA MARE, PRIN MANDAT POSTAL SAU IN NUMERAR, LA CASIERIILE TREZORERIEI BAIA MARE  SI   CASERIA INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL MARAMURES

TAXE SPECIFICE:

  • PAȘAPORT SIMPLU TEMPORAR:

    96 lei, chitanța originală, pe numele și CNP-ul titularului.
     

  • PAȘAPORT SIMPLU ELECTRONIC:

    258 lei pentru persoanele peste 12 ani; chitanța originală, pe numele și CNP-ul titularului.

    234 lei pentru persoanele sub 12 ani; chitanța originală, pe numele și CNP-ul titularului.

 Informaţiile care trebuie completate de către solicitanţi pe documentele de plată sunt: 

  • CNP-ul și numele persoanei beneficiare a serviciului solicitat;
  • contul IBAN;
  • codul fiscal și denumirea Instituției Prefectului unde va fi depusă cererea de eliberare a pașaportului, suma și tipul de documente pentru a cărui contravaloare se încasează plata.

                       Menționăm că plata în numerar a acestor taxe nu se mai face prin casieriile CEC Bank.

                                                                                     Atentie !

             Actele necesare și termenele de eliberare ale documentelor emise de MAI, rămân neschimbate.

 

 

 

 

__________________________________________________________________

Linkuri utile:

  • Documente necesare emiterii paşaportului :
  1. Pasaport pentru persoane pana in 14 ani  
  2. Pasaport pentru persoane peste 14 ani
  3. Pasaport pentru persoane peste 18 ani
  4. Pasaport pentru cetateni romani cu domiciliul in strainatate CRDS

 

tel_verde_blue